• – gratis eerstelijnsadvies voor starters (*);
  • – opstartformaliteiten vervullen (inschrijving KBO, activatie BTW-nummer, financieel plan opstellen,…)
  • – verwerking van inkomende en uitgaande facturen, bankafschriften en overige financiële administratie;
  • – opmaak van uw periodieke BTW-aangiften, intrastat, jaarlisting,…
  • – voorbereiding en opmaak van de jaarafsluiting (resultaatrekening/jaarbalans)
  • – neerlegging van uw jaarrekening bij de balanscentrale;
  • – voorbereiden van financieringsaanvragen, vervangingsinvesteringen,…
  • – optimaliseren van aftrekposten, beroepskosten;
  • – formaliteiten inzake wijzigingen K.B.O.
  • – verzorgen van wettelijke publicaties, verslagen, …
  1. Invullen van (belasting) formulieren (personenbelasting/vennootschapsbelasting/rechtspersonenbelasting);
  2. gegevens van het afgelopen jaar worden door onze dossier verantwoordelijke gecontroleerd en bijgewerkt;
  3. behandelen van bezwaarschriften, vragen om inlichtingen, … (incl. verdediging ervan);
  4. belastingadvies inzake vennootschapsbelasting, personenbelasting en B.T.W.;
  5. hulp en advies bij het uitwerken van alle aftrekposten;
  6. u wordt door ons op de hoogte gesteld in geval van wetswijzigingen inzake belastingen;
  • – aftrekbaarheid van beroepskosten;
  • – vennootschap of eenmanszaak ?
  • – oprichten van een vereniging;
  • – administratieve bijstand bij contracten, overeenkomsten, verzekeringen,…;
  • – plannen van vervangingsinvesteringen en corelatie met toekomstig rendement;
  • – adviesverlening omtrent de organisatie van uw onderneming;
  • – overgang van familiale ondernemingen;
  • – opstarten van een vennootschap, omvorming van vennootschappen;
  • – vermogensopbouw binnen en buiten de vennootschap;

(*) aan voorwaarden verbonden, informeer u vooraf voor meer details.